Нещодавно ми писали про невеличке технологічне диво — гідровелосипед з електродвигуном. Сьогодні в нас новина більш масштабна і вона також пов’язана з водним видом транспорту та електрикою. Уже восени 2018-го голландська компанія Port-Liner хоче спустити на воду дві велетенські електробаржі вартістю 100 млн €.

Назва суден, які ще збирають, — Tesla ships. Вони курсуватимуть каналом Вільгельміна, що у Нідерландах. Проект, який субсидією у 7 млн € підтримав Європейський союз, змінить схему транспортування між портами Амстердама, Антверпена та Роттердама на краще.

«У Європі є близько 7,3 тис. внутрішніх суден, і  більше 5 тис. з них належать підприємцям Бельгії та Нідерландів. Ми можемо збирати понад 500 кораблів на рік, але й цього не достатньо. Потрібно ще 50 років, аби перевести вантажні судна на «зелену» енергію», — зазначив Тон ван Мейген, виконавчий директор Port-Liner.

За розрахунками, перші шість суден із нульовим рівнем викидів замінять 23 тис. вантажівок, які щороку їздять нідерландськими дорогами.

До речі, голландці власноруч розробили не лише ці гігантські баржі, а й елементи живлення до них. Батареї містяться в контейнері. За словами пана Мейгена, така технологія дозволить модернізувати наявні кораблі, замість того, щоб будувати нові:

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
«Контейнери заряджаються на березі через енергоносій Eneco, який отримує енергію від сонця, вітряків або інших поновлюваних джерел енергії. Це дозволяє нам модернізувати ті судна, які вже працюють, що є великим стимулом для цього напрямку».

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти