Єрченко Вадим
Опубліковано: 15 Лютого 2018

Електрокари мають безліч переваг — вони тихі, не шкодять довкіллю, оснащені найсучаснішими технологіями, але (так, куди ж без цього «але») досі повільно заряджаються. Можливо, цю ситуацію вдасться змінити французькій компанії Blue Solutions, яка цього року випустить електробус Flash Shuttle на перший маршрут. Його батарея заряджається всього за 20 секунд.

Бус, розрахований на 22 пасажири, курсуватиме у Сінгапурі між Технологічним університетом Наньян та сусіднім парком CleanTech у тестовому режимі, у другій половині 2018-го.

Секрет швидкої зарядки в акумуляторі. Це не літій-іонна батарея, як ми звикли, а суперконденсатор. Він більш місткий та витриваліший. Але водночас він швидше витрачає енергію. Тому Flash Shuttle може проїхати на одному заряді лише 2 км.

Протяжність сінгапурського маршруту — 1 км. Та маленька відстань — це не вихід. Тому розробники запропонували два варіанти вирішення проблеми. Перший — заряджати автобус під час посадки-висадки пасажирів. Для цього зупинки (а їх на кілометровому маршруті буде дві) облаштують зарядними станціями.

Шатл отримуватиме енергію через телескопічну штангу, яка буде підключатися до контактів на даху електробуса. Другий варіант — резервний акумулятор, заряду якого вистачить на 30 км.

Професор Субод Мхасалкар, виконавчий директор Інституту енергетичних досліджень, вважає, що обмеження робить Flash Shuttle ідеальним кандидатом для організації невеличких маршрутів.

Також у майбутньому він може стати feeder bus — автобусом, який везе людей до конкретного об’єкта, наприклад, гіпермаркету.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення