Два роки тому китайський виробник безпілотників Ehang приїхав до Лас-Вегаса на традиційну виставку CES і пообіцяв зібрати повністю автономний пасажирський квадрокоптер, який зробить революцію у галузі перевезень. Тоді технологічна спільнота досить скептично поставилася до цієї заяви.

Однак перші кадри тестових польотів, які днями презентувала компанія, навіть затятих песимістів переконали у тому, що це не рожеві фантазії, а реальність.

Літальний апарат, що називається Ehang 184, підіймався до неба вже понад тисячу разів із пасажирами на борту. Максимальна висота під час тестів — 300 м, навантаження — 230 кг, протяжність маршруту — 15 км, швидкість — 130 км/год.

Ймовірно, інженери Ehang відчули той скепсис, з яким пару років тому експерти поставилися до їхніх планів, тому зараз вони намагаються надати максимум інформації.

Для цього безпілотник тестували у найрізноманітніших погодних умовах: у сильну спеку, в густий туман, вночі і навіть під час тайфуну (7-бальний рівень небезпеки).

«Те, що ми робимо, — це не екстремальний вид спорту, безпека кожного пасажира завжди на першому місці, — зазначив Хуажі Ху, головний виконавчий директор Ehang. —Тепер, коли ми успішно випробували Ehang 184, я дуже радий побачити, що чекає нас у майбутньому з точки зору мобільності пересування в повітрі».

Відомо, що компанія хоче використовувати квадрокоптер, як повітряне таксі. Китайці збираються продемонструвати цю послугу в межах Всесвітнього урядового саміту, який відбудеться в Дубаї наприкінці лютого.

Розробники кажуть, що Ehang 184 повністю електричний, і здатен перевезти одного пасажира на відстань до 16 км. Це 23 хвилини польоту. Людина в кабіні нічого не робить. Їй треба лише ввести пункт призначення і насолоджуватися краєвидами.

Безпілотник самостійно злітає, йде за маршрутом, оминає перешкоди і приземляється. У випадку, коли щось піде не так, керування транспортом візьме на себе пілот віддаленого командного пункту.

Нагадаємо, що проекти повітряного таксі також розробляють Uber та Airbus. Перша компанія обіцяла до 2020 року запустити літаюче таксі в Далласі та Дубаї, друга — торік презентувала концепт свого безпілотника Vahana.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти