Марія Зверинцева
Опубліковано: 1 Березня 2018

Ми живемо в цікаві часи стрімкого розвитку технологій та симбіозу цифрового всесвіту з творчими сферами.

Так, нещодавно в світі моди відбулася неочікувана подія: замість професійних моделей у дефіле Dolce & Gabbana взяли участь квадрокоптери.

Нову колекцію сумочок всесвітньо відомого бренда продемонстрували дрони. І треба зазначити, що з завданням дебютанти в світі fashion впоралися відмінно: жодна «модель» під час показу не впала.

Але це не єдиний приклад тісної дружби моди та технологій, а вже повноправний світовий тренд.

Розумна куртка від Google

Компанії Google і Levi’s спільно випустили «розумну куртку». Завдяки використанню нового виду тканин вона вміє:

  • відповідати на дзвінки,
  • керувати музикою,
  • прокладати шляхи на картах,
  • керувати смартфоном та виконувати інші завдання.

Модельєр Карл Лагерфельд, креативний директор Chanel, в своїх колекціях експериментує з матеріалами, частково створеними на 3D-принтерах.

Так виглядає «розумна тканина»

Adidas друкує взуття на 3D-принтерах

Компанія Adidas також взялася за використання технологій 3D-друку, це сталося ще 2015 року. А завдяки запуску проекту Carbon 3D до кінця 2018 року планується «надрукувати» 100,000 пар кросівок.

Креативний директор Moschino Джеремі Скотт транслює покази в шлемах віртуальної реальності.

Розумна сукня від IBM

Модельєр Зак Позен за сприяння модного будинку Маркеза працював із суперкомп’ютером IBM Watson, щоб створити так звану «когнітивну сукню», яка світиться вночі і міняє колір на основі згадок про неї у соцмережах.

Сукня має вбудований аналізатор активності Twitter-користувачів. На його основі вона вираховує настрої твітів, пов’язаних із собою, і після цього міняє колір вбудованих у тканину діодів.

Таким чином, сукню можна «образити», написавши про неї неприємний твіт, і після кількох таких записів вона змінить колір на червоний.

До чого тут блокчейн?

Індустрія моди активно працює над освоєнням технології блокчейну для оптимізації ланцюжка постачання матеріалів для одягу. Це має дозволити брендам надавати відкриту інформацію про матеріали, процеси та людей, що працюють над їхніми продуктами.

Не здивуємось, якщо скоро ми зможемо замовляти новий одяг прямо від дизайнера із доставкою дронами.

З певністю можна стверджувати, що лінія між світами моди та технологій стає делалі умовнішою. Те, що здається епізодом фантастичного серіалу, може невдовзі стати буденністю.

І не кажіть, що ми вас не попереджали, якщо скоро ви зможете надрукувати собі туфлі прямо вдома, поспішаючи на вечірку.

← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення