Кількість електрокарів в Україні стрімко росте — відповідно зростає й інфраструктура. Та зазвичай електромобілісти самотужки встановлюють зарядні станції. Яскравий приклад — Вінниця, де власники електрокарів об’єдналися у спільноту, аби разом «електрифікувати» місто. Днями вони за власні кошти встановили чергову зарядну станцію.

За інформацією журналістів, 20 активістів упродовж року збирали по 50-100$, аби нарешті придбати станцію ChaDemO, вартістю 4,6 тис. $. Вона здатна заряджати електромобілі струмом потужністю до 20 кВт.

Загалом у Вінниці вже є 13 зарядних станцій, розповіла активістка Ірина Селезньова.

«Коли ми стали власниками електрокарів, то зрозуміли, що треба розвивати інфраструктуру. Бо якщо ти цілий день їздиш містом, то заряду може й не вистачити. Особливо взимку», — каже пані Ірина.

Зараз у планах активістів встановити ще три станції і одну експрес-станцію, де авто буде заряджатися не 6-7 годин, як на звичайній, а 40-50 хв.

Підживити машину можна безкоштовно, завдяки домовленостям із приватними підприємцями, які надали майданчики для станцій. Зазвичай це торгівельні центри або кав’ярні.

«За кіловати сплачують підприємці, бо вони розуміють — люди до них приїдуть та куплять кави або ще чогось. Вони не будуть шукати інше місце», — зазначає Ірина Селезньова.

Також вона підкреслила, що їхня спільнота долучилася до того, щоб станції були не лише у місті, а ще й у області та на шляху з Вінниці до Києва, тобто у сусідніх регіонах. Таких об’єктів встановили десь 7.

За словами пані Ірини, 2015 року у Вінниці було 5 електромобілів. Станом на лютий 2018-го — майже 100:

«Кожні 7-10 днів з’являється новий власник електрокара і він стає членом нашої спільноти».

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти