Єрченко Вадим
Опубліковано: 13 Березня 2018

Попри те, що свого часу можливість придбати квиток онлайн дуже полегшила життя, бо відтоді зникла потреба гаяти час у чергах, деякі труднощі залишилися. Квитків досі мало, бо їх дуже швидко розкуповують. І тоді ти або порушуєш графік своєї подорожі, або  погоджуєшся на менш вигідні пропозиції.

Частково цю проблему хочуть вирішити новою функцією, яку анонсував Євген Кравцов, виконувач обов’язків голови правління «Укрзалізниці». Про це повідомляє Tokar.ua із посиланням на Громадське.

Мова йде про «лист очікування», тобто віртуальну чергу. Якщо квитка на потрібну дату немає, користувач залишає заявку. Так він потрапляє до цього листа. У разі, якщо квиток з’явиться, пасажир матиме пріоритет на придбання.

«Та додаткові квитки — це щось із галузі фантастики», — скаже скептично налаштований читач.

Але шпаринка, за словами пана Кравцова, все ж таки є.

«Це державна, військова бронь. Ще дехто повертає вже придбані квитки — таких до 10%. Найправильніший спосіб продати такі квитки — через waiting list. Коли людина реєструється, робить запит на напрям і якщо квитки з’являються — має право їх викупити», — розповів в.о. «Укрзалізниці».

Загалом система працюватиме, як Telegram-боти, які шукають вільні квитки.

Нова функція має з’явитися вже 2018 року. Та поки невідомо, чи буде вона безкоштовною, чи ні.

І ще одне питання — за скільки діб або годин можна буде потрапити до waiting list?

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення