У грудні 2017 року Верховна Рада України скасувала ПДВ на ввезення електромобілів до України та акцизний збір на них. Та, можливо, на потенційних володарів електрокарів чекає ще одна приємна новина.

Екологічно безпечні машини можуть подешевшати ще на 23% — у Міністерстві інфраструктури хочуть ввести податкову знижку. Про це повідомляє Tokar.ua із посиланням на Liga.net.

«Ви сплачуєте повну вартість, а податкова компенсує 18% від цієї суми. Плюс при реєстрації передбачений збір 5%. Ми також хочемо його скасувати. Сумарно отримаємо здешевлення на 22-23%. А якщо ми зможемо відстояти продовження рішення про скасування сплати ПДВ для електрокарів (поки що закон діє до кінця 2018 року), то отримаємо мінус 40% від початкової вартості», — розповів Олександр Озеран, голова департаменту цифрової інфраструктури МІУ.

Ця ініціатива є частиною 15-річної стратегії розвитку ринку електромобілів України. Стратегія вже готова до розгляду в стінах Верховної Ради.

За словами пана Озерана, лише у січні було зареєстровано 793 електрокари, тоді як за увесь 2017 рік — 2,5 тис. Це означає, що зі збільшенням кількості машин має розширюватися й інфраструктура. Частково вирішення цього питання хоче взяти на себе компанія DTEK олігарха Ахметова.

Поки що йдеться про встановлення 10 швидких зарядних станцій у Києві.

«Якщо динаміка зростання продажів електромобілів буде зберігатися, будемо намагатися такими ж темпами розвивати мережу», — зазначив Олександр Онищенко, заступник директора зі стратегії DTEK.

У планах на майбутнє — створення мережі повільних зарядних станцій, яка об’єднає Київ, Львів, Одесу та Дніпро. Для реалізації цього задуму компанія шукає партнера.

«Тоді ми зможемо інтегрувати в нашу електронну платформу інших власників зарядних станцій, розташованих у ресторанах, готелях тощо. Далі шукаємо шляхи інтегрувати нашу систему до європейської. Щоб людина, яка сплатила за цю послугу в Україні, могла спокійно їхати до Європи і заряджатися за єдиною картою», — таку перспективу змалював пан Онищенко.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти