2012 рік став переломним у галузі продажів музичних композицій — тоді вперше фізичні носії поступилися цифровим аналогам. Перемога була невеликою, але суттєвою.

Компакт-диски втратили 5,7%, водночас продажі треків у цифрових магазинах зросли на 8,4%, а альбомів — на 19,5%. Та за 5 років CD-диски взяли реванш.

Статистика свідчить, що загалом цифровій музиці знадобилося 4 роки, аби обійти своїх «попередників» за фінансовими показниками. Але потім на сцену вийшли стрімінгові сервіси, які зараз отримують грошей більше, ніж інші формати.

Це підтвердила Американська асоціація звукозаписних компаній (RIAA), яка опублікувала звіт за підсумками минулого року.

Виручка від стрімінгових сервісів у США

Стрімінг приніс 5,7 млрд $, а це 2/3 від усіх доходів музичної індустрії у США. Загальний прибуток склав 8,7 млрд $ (+16,5%, якщо порівнювати з 2016 роком).

Окрім цього, зі звіту випливає, що CD-диски та вінілові пластинки обійшли за обсягом продажів цифрові музичні альбоми. Однак і перші, і другі втратили свої позиції на ринку.

Продажі фізичних носіїв впали на 4% до 1,5 млрд $, цифрових копій — на 25% до 1,3 млрд $.

А загалом розвиток музичної індустрії США триває: з 2015 року виручка зросла на 1,1 млрд $ (опт) і 2 млрд $ (роздріб). Завантаження цифрової музики складають 15% від загального доходу. Частка фізичних носіїв — 17%.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти