Не Hyperloop’ом єдиним — днями стало відомо, що Китай також приєднався до створення надшвидкого поїзда наступного покоління. Принцип роботи у чомусь схожий із уже наявними розробками. Та все ж таки у Піднебесній йдуть своїм шляхом, спираючись на власний досвід.

Маглев (від англ. magnetic levitation) — потяг на магнітній підвісці, що приводиться в рух та керується магнітними силами. У Шанхаї таке технологічне диво їздить ще з 2002 року.

Маглев-трасу побудували від шанхайського аеропорту Пудун до першої станції метро. Швидкість потягу — 431 км/год. Та тепер китайські вчені працюють над створенням «супермаглева», який міг би мчати майже зі швидкістю звуку — 1000 км/год.

Перші випробування пройшли на спеціально побудованій петлі. Вона здатна витримати корисне навантаження до 1000 кг. При цьому потяг левітує на 20 мм над доріжкою.

Журналісти TNW зазначають, що китайці використовують, по суті, ту ж (або, принаймні, неймовірно подібну) технологію, що і розробники Hyperloop. Поки суттєва різниця є лише у проміжних результатах.

Учені Піднебесної випробували свій «супермаглев» у петлі над землею на швидкості 50 км/год. Водночас Virgin Hyperloop One вже досягнув швидкості у 308 км/год, Boring Company Ілона Маска — 324 км/год.

Та, незважаючи на те, перебуває потяг над землею, чи під землею, у Китаї його тестують, чи в Америці, є низка питань, спільних для всіх конструкторів. Їх озвучив Сунь Чжан, професор шанхайського Університету Тунцзі:

«Потяг мусить зупинятися тоді, коли це потрібно. На відкритому повітрі цього можна досягнути, використовуючи опір повітря. Але чи можливо це у вакуумній трубці, де немає опору? А що робити, якщо до труби внаслідок розгерметизації потрапить повітря?».

Відповідей поки немає, та ми впевнені, що це не зупинить прогрес.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти