Надія Герасименко
Опубліковано: 12 Квітня 2018
Оновлено: 13 Квітня 2018

З кожним роком технологічний прогрес у автоіндустрії набирає дедалі більших обертів. Тож, якщо у 2018-у ви шукаєте новий автомобіль, вас може неабияк здивувати наявний асортимент обладнання та приладів, поміж яких доведеться обирати.

Із усього запропонованого переліку експерти авторинку АвтоМото відібрали декілька найбільш цікавих та вражаючих технологій.

Це – щоб зрозуміти, що чекає на автомобілістів при купівлі нового авто цьогоріч. Врахуйте, що не кожен автомобіль буде мати такі функціональні можливості (подекуди ексклюзивні), та ми дивимося у майбутнє і знаємо, що варто очікувати їх стрімкого розповсюдження за рік-два.

Додатки замість ключів

Що це?

Сьогодні невпинно зростає кількість транспортних засобів, оснащених додатками, які дозволяють сигналити, вмикати фари чи навіть запускати двигун дистанційно. Взяти хоча б Tesla Model 3, який узагалі продається без ключів, та має натомість безліч додатків.

Volvo також рухається у цьому напрямку.

У чому перевага?

Уявіть, що вам більше не доведеться носити у кишені величезну в’язку ключів. Ви зможете відкривати чи закривати двері та заводити автомобіль незалежно від того, чи ви стоїте біля нього.

Якщо ви залишили ключі вдома, поїхавши на відпочинок, то, повернувшись, легко заведете авто і доїдете з аеропорту додому, скориставшись телефоном замість ключів.

Чи варто за це платити?

Бренди, що пропонують подібні додатки (такі, як Ford та Chevrolet), зазвичай включають їх до стандартної комплектації авто або ж пропонують їх за незначну абонентську плату.

Можливо, ви не оціните всю користь цього функціоналу, доки не відчуєте гостру потребу в ньому.

Автоматичне керування

Що це?

Не так давно ми лише мріяли про автівки із автоматичним керуванням чи гальмуванням. Сьогодні нарешті можна сказати: технологія самоуправління стала реальністю. У центрі уваги із цим досягненням опинилася Tesla.

Проте це лише один із прикладів реалізації цієї технології виробником автомобілів. Cadillac недавно презентував «Super Cruise», що пропонує автономне водіння у різноманітних ситуаціях, Nissan має ProPilot, а Volvo — Pilot Assist, з яким можна ознайомитись на прикладі Volvo V90.

У майбутньому очікуємо ще більше подібних систем.

У чому перевага?

Навіть якщо вам подобається сам процес управління, функція автономного водіння дозволить вам відпочити, наприклад, у насиченому міському трафіку.

Чи варто за це платити?

Ймовірно, для більшості людей — так. Якщо ви часто потрапляєте у затори в години пік чи пересуваєтеся людними місцями —технологія самоуправління позбавить вас багатьох незручностей.

Відеокамери в салоні

Що це?

Ви вже знайомі з відеокамерами заднього виду та камерами з радіусом огляду 360 градусів, що забезпечують контроль ситуації довкола автомобіля. Проте сучасні відеокамери виконують набагато більше функцій, ніж нам досі було відомо.

Наприклад, новий Honda Odyssey оснащений системою «CabinWatch», яка дозволяє спостерігати за пасажирами вашого авто.

Цю систему було розроблено, щоб дисциплінувати неслухняних дітей, не відволікаючись від керма. Деякі моделі Chevrolet вже мають відеореєстратор із сервісним режимом, що називається «valet».

А деякі моделі Cadillac мають камеру, встановлену замість дзеркала заднього виду, щоб відображати «сліпі зони».

У чому перевага?

Камери заднього виду мали неминуче з’явитися у всіх автомобілях. Та лише деякі виробники розширили перелік їхніх функцій для підвищення рівня комфорту та безпеки.

Чи варто за це платити?

Вам потрібна відеокамера, щоб спостерігати за пасажирами у вашому мінівені? Сумніваєтеся у надійності режиму «valet», та хочете вести запис усього, що було зроблено з автомобілем за вашої відсутності? Швидше за все — ні.

Однак, як і будь-яка інша технологія, вона має практичну цінність та трохи полегшує життя.

Цифрові прилади

Що це?

Протягом останніх років автовиробники замінюють традиційні індикатори приладової панелі (спідометр, тахометр) на екрани. Особливо вражає Virtual Cockpit від Audi, який по суті, є другим екраном інформаційно-розважальної системи.

У чому перевага?

Багато виробників проектують кластер приладових екранів у оригінальному стилі. Визнаний лідер — Virtual Cockpit від Audi. Його екран відображає навігаційну карту з висоти пташиного польоту у напрямку руху авто.

Сучасний кластер приладових екранів став більш функціональним та конфігуративним, пропонуючи набагато більше, ніж просто такі показники приладів, як швидкість, пробіг та рівень палива.

Чи варто за це платити?

Усе залежить від вашої готовності освоювати нові технології. Та якщо ви сядете за кермо автомобіля з прогресивним кластером цифрових приладів — вам буде складно повернутися до звичайної приладової панелі з фіксованими датчиками.

У результаті

Як бачите, автомобільна галузь не стоїть на місці і щоразу готує нам нові сюрпризи, тож ми продовжимо слідкувати за ними на сторінках Tokar.ua.

Менеджер сайту AutoMoto.ua
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення