Ми вже неодноразово писали про реформи, які нарешті завітали до «Укрпошти». Сьогодні на порядку денному ще одне нововведення — повноцінний мобільний додаток, який має полегшити процес відправлення посилок у межах України та за кордон. Але назвати роботу додатка ідеальною поки що важко.

Що обіцяють розробники? Відстеження відправлення, push-сповіщення про зміну статусу в реальному часі, переказ між картками, а також переказ із картки на відділення «Укрпошти»,  розрахунок вартості з можливістю порівняти суму та строки різних видів доставки.

Окрім цього, можна викликати кур’єра, знайти найближче поштове відділення та дізнатися його адресу чи індекс за допомогою геолокації.

«До того ж є можливість відразу оформити відправлення. В одному з 2,5 тис. автоматизованих відділень «Укрпошти» (а до кінця літа — у понад 4 тис. відділень) треба буде лише назвати номер відправлення з додатку, і вся інформація про нього підтягнеться автоматично», — зазначено в прес-релізі.

За словами Ігоря Смілянського, генерального директора «Укрпошти», за допомогою смартфона користувачі можуть замовити основні послуги. А що про це думають власне користувачі?

Якщо вірити коментарям на Play Market (поки додаток є лише під Android), вони не в захваті. Основні претензії — незручний ID користувача, який складається із 36 символів; неможливість створити звернення про втрачену посилку; не завжди зрозумілі статуси відстеження (куди і звідки рухається посилка); щоб дізнатися свій ID, треба перейти на сайт, самостійно, без лінків тощо.

Загальна оцінка — 3,8 з 5.

Треба зауважити, що зараз додаток «Укрпошти» має позначку «бета», тому, теоретично, можна розраховувати на виправлення недоліків.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти