У Києві вирішили «прокачати» тролейбус «Богдан» камерами відеоспостереження (як зовнішніми, так і внутрішніми) та онлайн-системою із 3D-модемами. Про це повідомила прес-служба корпорації-виробника. Так компанія і пасажиропотік вивчатиме, і за порядком стежитиме.

«Тролейбус матиме кілька відео-камер зовні та всередині салону. За допомогою 3G-модемів інформація буде надходити до дата-центру і поліції в режимі реального часу. Це дозволить знизити кількість безквиткових пасажирів і значно підвищить безпеку перевезень», — йдеться в повідомленні.

Ймовірно, компанія пішла на такі заходи після надзвичайної події, яка сталася напередодні в одному із київських тролейбусів. Під час бійки із застосуванням холодної зброї було поранено одного з її учасників.

Водій мусив заблокувати двері, аби злодії не втекли. Та разом із ними у салоні залишалися як сам поранений, так і прості пасажири, серед яких були діти.

В експериментальному «Богдані» все, що відбувається в салоні тролейбуса, бачитимуть правоохоронці. Тому в теорії можна розраховувати на оперативніше реагування.

Окрім цього, одна з камер буде зафіксована на лобовому склі. Вона фільмуватиме порушників ПДР.

«Це нове слово в урбаністиці Києва, яке дозволяє підняти безпеку пасажирських перевезень на новий рівень. Відеокамери дисциплінують не лише пасажирів, які бажають проїхатися без квитків або планують щось недобре, але й водіїв інших транспортних засобів, які не дотримуються ПДР. Затори, неправильний обгін, припарковані автомобілі, які загороджують дорогу, – це лише частина інфраструктурних проблем, які можна вирішити за допомогою смарт-тролейбуса», — впевнений Віталій Старосуд, генеральний директор АТ «АК Богдан Моторс».

Поки «прокачаний» тролейбус буде лише один і на своєму маршруті він пропрацює два тижні.

Якщо цей експеримент буде успішним, то міська влада модернізує й інші столичні тролейбуси. Скільки грошей для цього потрібно, поки що невідомо.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти