Назар Токар
Опубліковано: 11 Травня 2018
Оновлено: 3 Липня 2018

Кабінет міністрів України схвалив бренд «Ukraine NOW UA» («Україна Зараз»), повідомляє прес-служба уряду.

Це буде бренд України у світі, за мету кабмін ставив почати брендувати нашу країну для іноземців. Конкурс на створення логотипу було оголошено у вересні 2017-го року, а роботи могли подавати всі охочі.

У шорт-листі опинились три роботи, з яких було обрано роботу сумнозвісної компанії, що минулого року створила логотип для Євробачення.

Як говорить держсекретар міністерства інформполітики Артем Біденко, гасло «Ukraine NOW» створено за підтримки британського уряду, щодо його сприйняття опитали громадян Німеччини, Великої Британії та Польщі.

Бренд створено не тільки для туристів, але і для інвестиційного, експортного, освітнього, інфраструктурного та інших напрямків.

Міністерство інформполітики в коментарі BBC Україна пояснило, що логотип було створено безкоштовно:

У відкритому конкурсі нічого не заплачено, все в інтересах держави. Дизайнери засвітились, отримали максимальний піар.

Користувачі соцмереж розкритикували новий логотип, на що міністерство пояснили, що головна аудиторія — іноземці, а їм «емблема сподобалася».

Що не так?

З точки зору іноземця «Ukraine Now» звучить як «Ukraine No», тобто «Ні Україні», тож справжній посил сприймається тільки візуально.

За словами представників міністерства, вони відмовились від соняшників та вишиванок, щоб відповідати сучасним тенденціям:

У іноземних брендах переважають графічний мінімалізм, робота з геометричними формами та простими шрифтами.

У підсумку вийшов нецікавий суперечливий логотип, який скоріше схожий на соціальну рекламу.

Загалом це та ситуація, коли логотип невеликого карпатського містечка виявився значно крутішим, аніж бренд всієї держави:

Рахів отримав власний туристичний логотип

А як вам новий логотип?

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення

  1. Lost

    Так, здерли у порно сайту для геїв) Потужне лого, так – так)

  2. Богдана

    Виглядає ну ду-ууже простенько. Ніби блокнотик маркером розписали.
    Але може іноземцями дійсно сприймається краще?
    Невже в них справді зараз настільки цінується простота? І чи довго триватиме ця тенденція?
    Буде прикро, якщо нашого “модного” логотипу вистачить років на п’ять)
    Що ж, поживемо – побачимо)

  3. do_While

    Крім того, що все це якось неліпо виглядає, на сторінці “красується” лого компанії, яка зробила цей сайт. Власне ця компанія навіть немає українського інтерфейсу на сайті… Просто огидно.

    1. Цікаво, чому стільки уваги одній компанії: минулого року їм доручили робити лого Євробачення, цього вони виграють цей тендер.