Aston Martin, яка майже півсторіччя забезпечувала Джеймса Бонда вишуканими машинами, разом із Triton Submarines створила першу в світі електричну субмарину! Від Aston вона має комфортний салон, від Triton — підводну основу. Хтозна, може, ми побачимо цей апарат у дії в наступному фільмі про агента 007.

Про співпрацю Aston Martin та Triton Submarines стало відомо у вересні 2017 року. А вже у травні 2018-го компаньйони кажуть — човен, який має назву Neptune, готовий! Та слід зазначити, що він не такий практичний, як хотілося б.

За основу розробники взяли підводний човен Triton 3300/3, який може занурюватися на глибину до 1 тис. метрів. Його використовують у наукових та дослідницьких експедиціях. Наприклад, команда BBC знімала з нього документальну стрічку про Великий Бар’єрний риф біля берегів Австралії та про гігантських кальмарів поблизу Японії.

Щодо Neptune, то його межа — 500 м глибини. Місткість — 1 пілот + 2 пасажири. Швидкість — 5 вузлів (9,3 км/год). За останнім параметром Triton 3300/3 програє, швидкість якого — 3 вузла (5,5 км/год).

Neptune має 4 двигуни потужністю 3,7 кВт, під’єднані до батареї на 30 кВт/год. Вона здатна зберігати енергію протягом 12 годин.

«Зовнішній дизайн проекту Neptune — це втілення нашого прагнення до продуктивності. Як і у випадку з Aston Martin Valkyrie, гіперкаром, який ми розробляємо за допомогою Red Bull Advanced Technologies, ми приділяємо багато уваги гідродинаміці», — розповів Марек Райхман, віце-президент Aston Martin.

Але найбільше в компанії пишаються, хто б сумнівався, внутрішнім оздобленням:

«Інтер’єр — це квінтесенція стилю Aston Martin. Розкішне поєднання шкіри і вуглецевого волокна, без жодних видимих швів».

Скільки коштуватиме Neptune, наразі невідомо. Та, напевно, цей човен буде дорожчим за Triton 3300/3, який коштує від 3 млн $.

Прототип обіцяють показати до кінця 2018 року.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти