Компанія Volvo продовжує випускати електротранспорт. Минулого місяця вона презентувала електровантажівку, серійне виробництво якої розпочнеться 2019 року.

А наступного червня шведи почнуть випробовувати в умовах міста нові комбіновані електробуси.

Вони курсуватимуть у місті Ґетеборг, де мешкає 573 тис. осіб. Відомо, що для машин підібрали маршрути із найбільш щільним пасажиропотоком, аби побачити максимум їхніх можливостей. Випробування проводиться в межах проекту ElectriCity, розпочатого 3 роки тому.

«Нові автобуси повністю електричні. Вони набагато тихіші, ніж дизельні, взагалі не виділяють жодних вихлопних газів. Їхнє призначення — комфортна подорож. Окрім цього, такі електробуси можуть сприяти майбутнім інвестиціям у цю галузь», — зазначив Ларс Холмін, голова агентства громадського транспорту Västtrafik у регіоні Вестра-Геталанд.

Довжина електробуса-«гармошки» від Volvo — 18,7 м. Його місткість — до 135 пасажирів. Місць для сидіння — 38. Модель має чотири подвійні двері, аби людям було зручно виходити і заходити, без черг і дратівливого штовхання. Є безкоштовний Wi-Fi, можливість зарядити свій гаджет і розширена інформація про трафік.

Окрім цього, дизайнери створили кольоровий інтер’єр із комфортним освітленням.

Дві зупинки на шляху проходження обладнають зарядними станціями із технологією OppCharge. Вона має відкритий стандарт, тому на цих об’єктах зможуть підживитися й електробуси інших виробників.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
«Ємності батарей достатньо, щоб автобуси могли їздити в годину пік без перезарядки. У разі потреби підзарядитися можна буде у більш зручніший час, наприклад, коли на дорогах буде менше трафіку, або вже у депо», — розповів Хокан Агневал, голова Volvo Buses.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти