Ми з вами є свідками кінця епохи дизельних автомобілів. Так, мешканцям України в це важко повірити, але процес пішов. У березні Toyota оголосила про те, що припиняє випуск та продаж легкових автомобілів із дизельними двигунами у Європі.

Наступною цим шляхом вирішила піти Nissan.

До такого рішення японського автовиробника підштовхнуло кілька факторів. По-перше, Старий Світ демонструє невпинне падіння попиту на дизельні машини.

Торік — на 7,9% до 43,8% (або до 6,77 млн авто). Загалом падіння триває з 2011 року. Тоді рівень попиту був 54,9%.

Попит зникає через постійне підвищення екоподатків. Заходи економічного тиску посилилися після Дизельгейта 2015 року. Тоді стало відомо, що 11 млн дизельних автомобілів компанії Volkswagen були оснащені програмним забезпеченням, яке під час проведення тестів занижувало кількість викидів.

Усе це спонукало японців відмовитися від дизельних легкових автомобілів у Європі. Цей процес буде поетапним, у міру появи електрифікованих аналогів дизельних моделей Nissan.

«Разом з іншими виробниками ми бачимо поступове зниження попиту на дизель, але ми також розуміємо, що це довготривалий процес. Тому сучасні дизельні двигуни залишаються затребуваними, та, як і раніше, будуть доступними. І саме тому перехід буде поступовим», — зазначили у прес-службі Nissan.

За даними Bloomberg Intelligence, торік Nissan продала в Європі 128 456 дизельних автомобілів, що становить близько 16% від загального обсягу поставок у регіоні.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти