Facebook продовжує ускладнювати життя російським «тролям». Ми вже повідомляли про те, що за півроку компанія видалила 1,3 млрд фейкових акаунтів, і вочевидь, зменшувати темпи там не збираються.

Окрім цього, Facebook змінив правила для запуску в мережі політичної реклами на території США. Відтепер без номера соціального страхування зробити це буде неможливо, повідомляє Tokar.ua з посиланням на CNN.

«Наразі, якщо ви хочете у Facebook розповсюджувати рекламу, пов’язану з політичними кампаніями, цивільними правами, імміграцією, обігом зброї, економікою та іншими питаннями, вам треба довести, що ви перебуваєте в Сполучених Штатах. Серед доказів, які треба надати, — останні чотири цифри вашого номера соціального страхування», — пишуть журналісти.

Також вас попросять надіслати копію паспорта громадянина США. Після того, як Facebook перевірить надану інформацію (це може зайняти до 6 тижнів), компанія відправить код на вказану вами адресу, і ви зможете придбати рекламу.

Особисті дані буде знищено, запевняють у компанії.

Ця ініціатива — один із чергових кроків Facebook для підвищення прозорості на платформі. Усе через втручання російських «тролів» у вибори американського президента 2016 року.

Під нові правила підпадає будь-яка реклама, де йдеться про того чи іншого претендента на посаду. І це проблема для ЗМІ.

The News Media Alliance, торгова група, яка представляє зокрема Wall Street Journal і The New York Times, звернулася до Facebook із проханням звільнити її від виконання цього правила.

«Розсилки новин та репортажі — це не те саме, що пропаганда чи політика», — зазначається у зверненні.

Відповідь надав Кемпбелл Браун, представник Facebook, який співпрацює зі ЗМІ. За його словами, зараз компанія разом із видавцями вже шукає прийнятний для обох сторін механізм.

Окрім цього, Facebook збирається найняти ще 4 тис. працівників, які перевірятимуть зміст політичних оголошень.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти