2017 рік виявився вдалим для електрокарів, та 2018-й обіцяє бути ще кращим — лише за I квартал у всьому світі було продано 312,4 тис. екологічно безпечних машин.

Це на 59% більше, ніж за той самий період минулого року, повідомляє Tokar.ua з посиланням на EV Volumes.

В опублікованому дослідженні йдеться про продажі легкових електромобілів та «гібридів», невеличких вантажівок у США, Канаді, Європі, а також у Китаї. При цьому «гібриди» показали кращий ріст (+69%), аніж чисті електрокари (+52%).

Частка «гібридів», які заряджаються від електромережі (PHEVs), у першому кварталі склала 39%. Окрім цього, за звітній період було реалізовано 1 076 машин на паливних елементах (або «водородомобілів»). Частка цих транспортних засобів також зросла — на 34%.

Найбільшим попитом у перші три місяці 2018 року користувалася Nissan Leaf. Загалом було продано 22 тис. моделей і це на 44% більше, ніж 2017-го. Довгоочікувана Tesla-3 виявилася не такою популярною. Із 8 тис. продажів вона посіла 10 місце у світовому рейтингу.

Найшвидше в першому кварталі зростали ринки Китаю (+113%), Канади (+114%), Нідерландів (+122%), Південної Кореї (+138%), Іспанії (+118%), Фінляндії (+144%), Нової Зеландії (+99%) і Австралії (+132%).

Лідерами є Норвегія, де продажі екологічно безпечних автомобілів склали 46% від загальної кількості. На другому місці Ісландія (26%) та Швеція (7%).

У більших країнах цей показник становив 2,5% і нижче.

«Електрокари присутні на понад 80 ринках світу. Надалі ми розраховуємо щонайменше на присутність 100 моделей із обсягом продажів понад 100 щомісяця. За останні 3 роки вартість батареї знизилася на 50%. Наступного десятиліття власні електрокари продаватимуть VW, BMW та Daimler. Паливо більше не має монополії. Країни роблять ставку на машини з нульовим рівнем викидів. Тому найближчими роками ми очікуємо стрімкий зріст. Наша ставка — 1,9 млн. од., що на 48% більше, ніж торік», — такий прогноз зробили автори дослідження.

Щодо України, то тільки у першому кварталі цього року до нашої країни було імпортовано понад 1,7 тис. електрокарів. Це майже втричі більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти