Місто Дрогобич на Львівщині отримало власний логотип. Переможця було обрано на конкурсі серед 14 робіт.

За логотипи голосували представники міста та місцевої влади.

Про це повідомляє видання «Варто».

Хороший логотип має викликати приємні емоції, особливо це важливо для міста, яке хоче отримати нових туристів.

Перемогла робота Олега Білого з Івано-Франківська.

Що цікаво, інша його робота 2015 року перемогла на конкурсі логотипів для Калуша.

У квітні місцева громада обрала туристичний слоган міста, ним став: «Дрогобич — у ньому вся сіль».

Цей варіант підтримало майже 75% учасників голосування.

Раніше ми писали, що Рахів отримав власний туристичний логотип:

Рахів отримав власний туристичний логотип

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.

Коменти
007

А чи понезрячіли: там написано “У ньому…”, а йовбаки шрайбачать “В ньому”. Навіть готове не годні належно виштурбачити.

Назар Токар

оновили, дякуємо