Назар Токар
Опубліковано: 28 Травня 2018
Оновлено: 29 Травня 2018

Місто Дрогобич на Львівщині отримало власний логотип. Переможця було обрано на конкурсі серед 14 робіт.

За логотипи голосували представники міста та місцевої влади.

Про це повідомляє видання «Варто».

Хороший логотип має викликати приємні емоції, особливо це важливо для міста, яке хоче отримати нових туристів.

Перемогла робота Олега Білого з Івано-Франківська.

Що цікаво, інша його робота 2015 року перемогла на конкурсі логотипів для Калуша.

У квітні місцева громада обрала туристичний слоган міста, ним став: «Дрогобич — у ньому вся сіль».

Цей варіант підтримало майже 75% учасників голосування.

Раніше ми писали, що Рахів отримав власний туристичний логотип:

Рахів отримав власний туристичний логотип

Засновник і керівник видання Tokar.ua. Програміст, адміністратор української Вікіпедії.
← Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
Поширити у Фейсбуці
Надіслати у Messenger
Надіслати в Telegram
Надіслати у WhatsApp
Зберегти в Pocket
Обговорення

  1. 007

    А чи понезрячіли: там написано “У ньому…”, а йовбаки шрайбачать “В ньому”. Навіть готове не годні належно виштурбачити.

    1. оновили, дякуємо