У Європі протистояння дизельних автомобілів та електрокарів вийшло на новий рівень. У німецькому Гамбурзі хочуть обмежити рух для перших, водночас у Лондоні — надати безкоштовний (або зі знижками) паркінг для других.

Головна мета — популяризація електромобілів та зниження шкідливих викидів.

Почнемо з Німеччини. У лютому тамтешні служителі Феміди постановили, що міста можуть самостійно ухвалювати рішення щодо обмеження руху автівок на дизелі. Першими цим правом вирішили скористатися саме в Гамбургу.

Працівники муніципальної служби вже встановили десь 100 дорожніх знаків, які забороняють проїзд двома вулицями, а також пропонують альтернативні маршрути.

Журналісти Autonews зазначають, що країна зазнає тиску Екологічного законодавства країн ЄС. Тому європейські автовиробники вкладають чималі кошти в дизельне паливо, яке виробляє менше вуглецю, а значить, не так сприяє глобальному потеплінню.

Водночас від дизелю більше оксиду азоту (NOx), який негативно впливає на здоров’я. Через це виникло питання — ввести заборону для автомобілів, двигуни яких не відповідають стандарту Євро-6 або Євро-5? Відповідь має надати, знову ж таки, суд.

Та вже відомо, що спочатку водіїв-порушників не будуть штрафувати, аби вони мали час звикнути до нової норми.

Влада міста розглянула інші альтернативи поліпшення якості повітря, наприклад, запровадження електричних автобусів. Але врешті-решт чиновники дійшли висновку, що часткова заборона на пересування буде найбільш ефективним рішенням.

Щодо Лондона, то там хочуть надати власникам електрокарів право на безкоштовний або дисконтний паркінг. Річ у тому, що згідно з доповіддю Лондонської комісії з охорони довкілля, «60% мешканців міста не мають власного гаража або під’їзної дороги», тому авто вони можуть залишати тільки на вулиці.

І ось такий крок, вважає влада, допоможе заохотити громадян купувати електрокари.

Хадік Сан, мер Лондона, додає, що це буде зроблено в короткостроковій перспективі, лише щоб «активізувати попит».

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти