Одна з проблем торгівлі, якщо говорити про продаж овочів та фруктів — довгий ланцюжок від виробника до постачальника. Тому, коли товар нарешті опиняється на прилавку, його важко назвати свіжим. Як можна вирішити цю проблему, продемонстрували в одному з брюссельських супермаркетів — там продукцію вирощують на власному даху. А отже, за кілька годин зібраний врожай уже лежить на вітрині!

Бельгійська мережа супермаркетів Ahold Delhaize започаткувала проект під назвою «Міська ферма». Його мета — задовольнити інтерес споживачів, які бажають купувати найсвіжіші та екологічно безпечні продукти. А таких, кажуть представники мережі, стає дедалі більше.

«Врожай збирають о восьмій ранку, а за годину продукт вже на прилавку», — розповідає Марі Дельвулькс, співробітник магазина.

Площа саду — 360 м². Там вирощують помідори, салат та полуницю. Енергію він отримує від сонячних панелей, а тепло — від будівлі. Є теплиці, тому сад і город працюватимуть цілий рік.

Творці проекту визнають, що є кілька проблем. Продукцію можна легко втратити через те, що у місті бракує того біологічного різноманіття, яке є у сільській місцевості, а отже, складніше протистояти хворобам і комахам-шкідникам. Також є певні обмеження по вазі ферми через техніку безпеки.

Тому проект є полігоном для випробувань, щоб у майбутньому мати змогу розширити програму та асортимент.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
Анна

Так то супермаркет у Бельгiï або Нiдерландах? ;-)

Назар Токар

Це голландська компанія, а магазин знаходиться в Брюсселі )