Одна з проблем торгівлі, якщо говорити про продаж овочів та фруктів — довгий ланцюжок від виробника до постачальника. Тому, коли товар нарешті опиняється на прилавку, його важко назвати свіжим. Як можна вирішити цю проблему, продемонстрували в одному з брюссельських супермаркетів — там продукцію вирощують на власному даху. А отже, за кілька годин зібраний врожай уже лежить на вітрині!
Бельгійська мережа супермаркетів Ahold Delhaize започаткувала проект під назвою «Міська ферма». Його мета — задовольнити інтерес споживачів, які бажають купувати найсвіжіші та екологічно безпечні продукти. А таких, кажуть представники мережі, стає дедалі більше.
«Врожай збирають о восьмій ранку, а за годину продукт вже на прилавку», — розповідає Марі Дельвулькс, співробітник магазина.
Площа саду — 360 м². Там вирощують помідори, салат та полуницю. Енергію він отримує від сонячних панелей, а тепло — від будівлі. Є теплиці, тому сад і город працюватимуть цілий рік.
Творці проекту визнають, що є кілька проблем. Продукцію можна легко втратити через те, що у місті бракує того біологічного різноманіття, яке є у сільській місцевості, а отже, складніше протистояти хворобам і комахам-шкідникам. Також є певні обмеження по вазі ферми через техніку безпеки.
Тому проект є полігоном для випробувань, щоб у майбутньому мати змогу розширити програму та асортимент.
Так то супермаркет у Бельгiï або Нiдерландах? ;-)
Це голландська компанія, а магазин знаходиться в Брюсселі )