Електрокарів в Україні стає дедалі більше. А як щодо електробусів? З ними ситуація не така райдужна. І це дивно, бо у нас є електробус вітчизняного виробництва, який охоче купують інші країни. Мова йде про «Електрон 191». Наразі Львів — єдине українське місто, де бус цієї моделі розвозить людей. Та й навіть там оновити автопарк планують лише дизельними «побратимами», повідомляє Tokar.ua з посиланням на DW Ukrainian.

«Електрон 191» їздить львівськими вулицями вже три роки. За словами його водія Володимира Гусара, на одній зарядці він проїжджає 350 км.

Протягом двох років мерія планує оновити автопарк. Для цього вона збирається придбати близько 200 автобусів. Але тих, що працюють на електриці, серед них не буде.

«Немає економічного обґрунтування використання електробусів. Вони вдвічі дорожчі, ніж автобуси, і термін експлуатації батареї ще не такий великий, аби електробус міг швидко себе окупити», — зазначив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури, який координує питання транспорту.

Вартість електробуса — від 300 до 350 тис. євро, залежно від комплектації. Компенсувати кошти можна за 5 років шляхом дешевшої експлуатації, запевняє Юрій Бубас, президент корпорації «Електрон»:

«Для того, щоб на зміну виїхав дизельний автобус, потрібно 2,5 тис. грн. Щоб зарядити електробус на весь день, достатньо 200 грн».

За його словами, компанія приймає делегації з різних міст. Електробус усім подобається, та придбати його не наважується жодна громада. Дорого, тому й потрібна державна підтримка.

Також пан Бубас додає, що пакет замовлень компанії вже розписано на найближчі 3 роки. Серед покупців — Колумбія, Єгипет, Шрі-Ланка та країни Центральної Європи.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти