Тема пост-апокаліпсису загалом та Чорнобиля зокрема вже давно привертає увагу розробників ігор. Чого вартує лише S.T.A.L.K.E.R.! Та ігропром не стоїть на місці, пропонуючи пережити у вже знайомому сетингу зовсім інші емоції. Ось, наприклад, у грі «Ізотопіум», створеній компанією з України, Чорнобилем можна проїхатися на радіокерованих машинках!

Моделі — реальні, а не віртуальні, довжиною десь 30 см. Полігон, яким буде їздити гравець, також існує насправді — це зменшений макет найбільш упізнаваних місць Прип’яті площею 250 м². Керують моделями через інтернет. Грати можна з будь-якої країни та з будь-якого пристрою, кажуть розробники.

Фабула гри. У майбутньому людство вичерпало свої природні ресурси та опинилося на межі катастрофи. Але вчені розробили низку альтернативних варіантів видобутку енергії. Один із них — переробка випромінювання ізотопів. У всіх куточках планети, де рівень радіоактивного випромінювання підвищений, встановлено контейнери для збору такої енергії. Є вони й у Чорнобилі. Завдання гравця — першим дістатися такого контейнера.

Година гри коштує 3$.

Насамперед розробники орієнтуються на гравців США, Японії, Китаю та Південної Кореї.

Українська локалізація

Гра має лише дві мови: англійську та російську. Як виявилось вже після написання статті, на прохання української локалізації розробники реагують агресивно, аргументуючи небажання додавати українську тим, що більшість запитів в гуглі російською (sic!).

Як пояснює розробник:

Проект не український він просто зроблений українцями. Навіть російська мова — це випадковість на час тестів. Ринок України та СНД не цікавить взагалі, на цих ринках немає культури платити плюс ніхто не оцінить твою працю. Сидять люди на диванах нічого не зробили в житті своїми руками і критикують.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти

Ra

“розробники орієнтуються на гравців США, Японії, Китаю та Південної Кореї.” Напевно і расії. Бо на сайті тільки дві мови: англійська та російська. :(

Назар Токар

так-так, ми вже доповнили статтю цікавими фактами