Мода — страшна сила. А помножена на громадську думку, вона стає руйнівною. Насамперед для здорового глузду. Ось, наприклад, у Великій Британії кожен десятий споживач купує одяг задля фотографії у соцмережах, а потім… повертає його. Про це свідчать результати дослідження, оприлюдненого компанією Barclaycard (на неї припадає майже половина транзакцій за кредитними та дебетовими картками у країні).
За схемою «придбав — сфотографував — повернув» здебільшого діють чоловіки від 35 до 44 років. А якщо точніше, то кожен п’ятий у цій віковій категорії.
Така тенденція склалася через пост у стилі «look дня».
Загалом одяг повертають 12% чоловіків проти 7% жінок. І кожен десятий британець не хотів би, щоб його двічі бачили в тому ж самому одязі. Також 15% чоловіків носять одяг із бирками, щоб мати можливість повернути його. Серед жінок цей показник трохи менший — 11%.
«Цікаво спостерігати, як тенденції у соціальних мережах підживлюють нову культуру повернення товару», — зазначив Джордж Алларддіс, директор зі стратегії Barclaycard.
Крім того, щомісяця чоловіки витрачають близько 147$, щоб придбати одяг та взуття. За рік ця цифра перевищує суму витрат середньої британки приблизно на 387$.
В опитуванні брали участь 2 002 особи віком від 18 років.