Знайти одяг, ніби на вас зшитий, доволі складно. Ось мій особистий досвід — знаю фасон джинсів, який мені пасує, та потрібний розмір. Але виявилося, що не все те 32/32 що 32/32. Одні заширокі, інші завузькі, п’яті наче галіфе, десяті, мов ті легінси. Та, здається, мою проблему, а також проблему сотень тисяч інших людей, зможе вирішити японська технологія, створена компанією-рітейлером Zozotown (бренд Zozo).

Покупцю треба завантажити додаток, а потім замовити безкоштовний Zozosuit. Це чорний костюм зі спандексу, який прикрашають сотні білих маркерів. Клієнт одягає його, і активує програму — так датчики синхронізуються з камерою. Завдяки цьому буде зроблено максимально точні виміри. Після цього у додатку з’явиться аватар покупця, яким той буде користуватися під час замовлення одягу.

Zozotown створив Юсаку Маезава, японський мільярдер. Ідея такої технології виникла через особистий досвід.

«Я невисокого зросту, у мене короткі ноги, і це ускладнювало пошук штанів, які б мені личили, і їх не потрібно було б підганяти після покупки», — розповів пан Маезава.

Проблема з розмірами знайома багатьом компаніям, які виходять на ринок США, бо середньостатистичні японці «дещо» відрізняються від середньостатистичних американців.

Тому Zozotown ставить собі за мету випускати одяг без прив’язки до конкретного розміру.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці
«Ми всі надто різні, щоб і надалі користуватися системою «маленькі — середні — великі — великі +», — зазначає Машахіро Іто, куратор відділу дослідницьких розробок у Zozotown.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти