Знайти одяг, ніби на вас зшитий, доволі складно. Ось мій особистий досвід — знаю фасон джинсів, який мені пасує, та потрібний розмір. Але виявилося, що не все те 32/32 що 32/32. Одні заширокі, інші завузькі, п’яті наче галіфе, десяті, мов ті легінси. Та, здається, мою проблему, а також проблему сотень тисяч інших людей, зможе вирішити японська технологія, створена компанією-рітейлером Zozotown (бренд Zozo).

Покупцю треба завантажити додаток, а потім замовити безкоштовний Zozosuit. Це чорний костюм зі спандексу, який прикрашають сотні білих маркерів. Клієнт одягає його, і активує програму — так датчики синхронізуються з камерою. Завдяки цьому буде зроблено максимально точні виміри. Після цього у додатку з’явиться аватар покупця, яким той буде користуватися під час замовлення одягу.

Zozotown створив Юсаку Маезава, японський мільярдер. Ідея такої технології виникла через особистий досвід.

«Я невисокого зросту, у мене короткі ноги, і це ускладнювало пошук штанів, які б мені личили, і їх не потрібно було б підганяти після покупки», — розповів пан Маезава.

Проблема з розмірами знайома багатьом компаніям, які виходять на ринок США, бо середньостатистичні японці «дещо» відрізняються від середньостатистичних американців.

Тому Zozotown ставить собі за мету випускати одяг без прив’язки до конкретного розміру.

«Ми всі надто різні, щоб і надалі користуватися системою «маленькі — середні — великі — великі +», — зазначає Машахіро Іто, куратор відділу дослідницьких розробок у Zozotown.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти