Випробовування безпілотних авто вийшли на новий рівень — у Токіо на маршрут випустили таксі, якими керує бортовий комп’ютер, а не людина. Хоча людина на місці водія все ж таки присутня. Але для того, аби взяти керування машиною на себе, якщо щось піде не так.

Система все робить самостійно — стартує, маневрує та зупиняється. Тестують технологію японська компанія ZMP Inc., що спеціалізується на автономних системах, та служба таксі Hinomaru Kotsu Co.

Мікроавтобус, оснащений датчиками та іншим обладнанням, курсує між комерційними об’єктами, розташованими в таких кварталах Токіо, як Отемачі та Роппонгі. Довжина маршруту — 5,3 км. За день машина робить 4 поїздки в один бік.

Безпілотне таксі з пасажиром в токійському районі Отемачі під час випробування на вулицях міста (Kyodo)

Вартість поїздки — $13. Оплата відбувається через спеціальний додаток, який клієнт встановлює на свій смартфон.

До речі, пасажирів-випробувачів обрали заздалегідь поміж 1,5 тис. охочих. Наразі вже є перші відгуки. За словами 45-річного Тошима Йорда з Токіо, подорож нічим не відрізнялася від звичайної:

«Я навіть забув, що машиною керує комп’ютер!».

Журналіст з Kyodo News загалом згоден із такою оцінкою — авто добре вписувалося у повороти та маневрувало поміж інших учасників дорожнього руху. Єдине, на що треба звернути увагу розробникам — це на гальмування. На думку журналіста, воно було занадто різким.

Випробовування триватимуть по 8 вересня. Другий етап також відбудеться цього року, та вже на іншому відрізку: «Аеропорт Ханеда» — «Центральне Токіо».

Загалом розробники сподіваються, що 2020 року такий сервіс вже працюватиме на повну, бо саме тоді столиця Японії прийматиме Олімпійські та Параолімпійські ігри.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти