Чи бувало у вас таке — дивитеся ви на людину та думаєте: «Які круті в нього/неї кросівки (джинси, штани тощо). От би й собі такі». Але одиниці з нас наважаться підійти до власника та розпитати: «Де купували? Скільки коштувало? А інші кольори були?» Та й не завжди обставини дозволяють це зробити. Отже, в нас є проблема і є її розв’язання — MR-окуляри, які створила Taobao на базі HoloLens.

Для початку, MR — це mixed reality або змішана реальність (докладніше про різновиди реальностей — тут). Taobao — це інтернет-магазин, створений компанією Alibaba. HoloLens — окуляри тієї самої змішаної реальності від Microsoft. Ви здивуєтесь, але їх уже використовує українська компанія LimpidArmor, що розробила систему кругового огляду для броньованої техніки.

Гарнітура Microsoft HoloLens

Так от,  «розумні» окуляри, що називаються Taobao MR Buy, можуть ідентифікувати одяг та аксесуари і, використовуючи технологію змішаної реальності HoloLens, показувати користувачу загальну інформацію: ціни, відгуки та варіанти покупки.

Також за допомогою окулярів покупці зможуть знайти товари на Taobao і поглянути на їхню голографічну версію.

— зазначила Чжен Чжун, менеджер із маркетингу.

Вона додала, що у майбутньому за допомогою MR Buy можна буде дізнатися й про інші товари, які є в наявності на Taobao.

Окрім цього, користувачі будуть взаємодіяти з інформацією за допомогою рухів, і не тільки руками, а й ще очима.

Випробувати смарт-окуляри на собі можна буде цього місяця на тематичному заході Taobao.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти