Здається, років за п’ять у повітряному просторі буде не проштовхнутися — технологічно просунуті країни майже навипередки розробляють летючі авто. Останньою наразі відзвітувала про вдалі випробування у цій галузі Велика Британія. Компанія Vertical Aerospace, заснована одним із британських національних постачальників енергії, створила таксі, що вертикально злітає та приземляється. Протягом наступних чотирьох років підприємство вже має намір запропонувати послуги міжміських льотних перевезень.

Пробний політ відбувся ще у червні, та Vertical Aerospace вирішила розповісти про нього лише зараз. Відомо, що полігоном для випробувань став один з аеродромів Англії. Прототип протримався у повітрі 5 хв. Швидкість, яку він може розвивати, — 80 км/год. Експериментальні моделі здатні подолати відстань у 800 км.

«Ми зосередилися на ринку короткострокових поїздок між містами. Наші повітряні транспортні засоби доставлятимуть людей з одного міста до іншого без потреби в користуванні аеропортами», — зазначив Стівен Фітцпатрік, виконавчий директор Vertical Aerospace.

Пан Фітцпатрік є засновником британської енергетичної компанії OVO Energy. У Vertical Aerospace він вклав власні кошти. Після вдалих випробувань Стівен звернувся до інвесторів із проханням допомогти грошима, аби прискорити розробки.

Відомо, що у команді Фітцпатріка є колишні інженери з Airbus та Boeing.

Щоб провести випробування, компанія отримала офіційний дозвіл від Управління цивільної авіації Великої Британії. Та будь-яка компанія, що інвестує в цю технологію, наражається на величезні регуляторні перешкоди, вважають журналісти Bloomberg. Скільки резервного живлення треба мати летючому електромобілю? Чи потрібна буде пілотам ліцензія? В якій частині неба вони можуть літати? Питань багато і постають вони не лише в Об’єднаному Королівстві. Наприклад, у Японії вже заздалегідь хочуть скласти карту з маршрутами для комерційних польотів летючих машин.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти