Три роки тому автомобільний світ сколихнув так званий Дизельгейт. Тоді виявилося, що 11 млн дизельних автомобілів компанії Volkswagen були оснащені програмним забезпеченням, яке під час проведення тестів занижувало кількість викидів.

Багато підприємств, особливо з тих, що належать VW, зазнали репутаційних втрат. І ось, наприкінці 2018 року Porsche, що входить до Volkswagen Group., оголосила про наміри виробляти лише гібридні авто та електрокари.

Ми не маємо нічого проти дизельного палива та двигунів. Ба більше, ми певні, що вони залишаться рушійною технологією. Однак ми, як виробник спортивних автомобілів, для яких дизель завжди мав другорядне значення, дійшли висновку, що хочемо увійти в майбутнє без дизельного палива

— зазначив Олівер Блюм, виконавчий директор Porsche.

Також він додав, що компанія буде й надалі обслуговувати власників дизельних авто.

Porsche інвестує 7,1 млрд $ у виробництво екологічно безпечних машин, аби завершити перехід до 2022 року. Вже 2019 року на ринку має з’явитися перший повністю електричний спорткар від німців під назвою Taycan.

Porsche Taycan

Porsche Taycan

У лютому цього року Porsche призупинила продажі дизельних авто. Раніше, влітку 2017 року, влада Німеччини звинуватила компанію у використанні незаконного ПЗ, яке також занижувало рівень шкідливих викидів під час екологічних тестів.

Цікаво, що в одному зі своїх інтерв’ю пан Блюм зазначив, що Porsche «ніколи не розробляла і не виробляла дизельні двигуни самостійно», перекладаючи у такий спосіб провину на свого власника.

Образ Porsche постраждав. Дизельгейт призвів до купи проблем

— резюмував Блюм.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти