За три роки в автосалонах БМВ з’являться електрокари нового покоління.

Нещодавно презентований концепт Vision iNext вразив багатьох автолюбителів — футуристичний дизайн, прямокутна форма керма, мінімалістичний інтер’єр та характерні «зуби» на бампері.

Нещодавно баварці заявили, що до 2025 року планують випустити 25 моделей електрокарів. Новинкою цієї осені став обіцяний електрокар із запасом ходу 700 км — i4. Він вийде 2021 року і матиме 350 кінських сил.

Японці з Нісан побудували Leaf на платформі Juke, у такий спосіб знизивши ціну на обслуговування електрокара. БМВ вчинила так само, тому товарна версія концепту iVision Dynanics — i4 базуватиметься на платформі класичної 4-ї серії. Найімовірніше, електродвигун так само буде розміщений у передній частині, і зможе передавати потужність на задню вісь.

Подібна конструкція, але з передачею потужності на усі 4 колеса, буде в iX3, який очікується 2020 року.

Директор з розвитку БМВ пояснив, що i-лінійка буде подібною до M-лінійки (спортивні серії та перегонові автомобілі) у своїй інноваційності: електрокари  базуватимуться на вже готових серіях виробника, а і-лінійка буде чимось абсолютно проривним.

BMW iX3iXBT

Також, за його словами, у стратегії БМВ 2004-2012 було виробництво електрокарів, а 2006 року компанія вирішила уніфікувати архітектуру для автомобіля з ДВЗ, гібрида та електрокара.

На відміну від Нісану, у БМВ останніми роками добряче попрацювали над своїми електрокарами, додавши близько 50 км запасу ходу до i3, і 30 км до гібрида i8 Roadster. До речі, назви i1-9 та iX1-9 вже запатентовано компанією БМВ.

Mini Cooper Electric Concept Mini.co.uk

Утім, якщо чекати на нове покоління ай-драйвів доведеться кілька років, то вже наступного вийде Mini Electric — електрична версія флагмана Cooper. Колісні диски тут надруковано на 3D-принтері, а з екстер’єру прибрали майже весь пластик. Побудований на платформі БМВ i3, автомобіль матиме потужність 170 кінських сил.

Зрештою, інші гравці теж не сплять: Рено представила бюджетний електрокар K-ZE, і судячи з усього, його ціна буде не більше 10 тисяч $. Він матиме «подвійну зарядну систему» з можливістю заряджатися як від розетки, так і станціями швидкісної зарядки.

Попри дешевизну, K-ZE матиме камеру заднього виду, парктроніки та великий бортовий комп’ютер. Також на підході гібридні версії Clio, Megane та Captur. Моду робити гібридні двійники перехопили й французи з Пежо та Сітроен, плануючи зробити електрифіковані версії своїх класичних моделей.

Можна сміливо заявити, що наступні роки нас приємно здивують як дизайном нових електрокарів, так і їхніми показниками. Не за горами майбутнє, у якому наші діти вже не побачать автомобілів з бензиновим двигуном.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Інженер сонячних панелей. Пишу про сучасні технології, літературу та суспільство.

Коменти