«Що менше реклами в житті, то краще», — подумали у каліфорнійському стартапі IRL Labs та створили окуляри, що працюють за принципом AdBlock. Тобто приховують від очей рекламні оголошення. Але роблять вони це у реальному житті. Ідея цього фільтра так сподобалася користувачам, що на Kickstarter гаджет вже зібрав грошей у кілька разів більше, ніж було потрібно.

Ще недавно телефони кріпилися до стіни, телевізори важили стільки, скільки холодильники, а комп’ютери були розміром із мікроавтобуси. Та згодом усе змінилося. У світі з’явилося безліч моніторів. Наприклад, згідно з інформацією NY Times, американці 11 годин на день дивляться в різноманітні екрани

— зазначають винахідники.

Тому окуляри IRL Glasses мають відновити баланс. Так, менше екранів не стане, та тепер люди матимуть вибір — чи дивитися на те, що їм показують, чи ні.

З одного боку, IRL Glasses  працюють як звичайні сонцезахисні окуляри, що захищають від ультрафіолетового випромінювання. З іншого — спеціальне поляризаційне покриття блокує світло LED- та LCD-екранів. Тому монітор, якщо дивитися на нього крізь ці окуляри, здається вимкнутим.

Дизайн IRL Glasses  відсилає до стрічки «They live» («Чужі серед нас») — за сюжетом окуляри дозволяли головному герою бачити, що насправді ховається за рекламою, а це були маніпулятивні лозунги («Підкоряйся», «Споживай», «Одружуйтеся та плодіться», «Жодних незалежних думок», «Дивіться телевізор» тощо). Окрім цього, можна було побачити прибульців, що виглядали як люди. Але це зовсім інша історія.

IRL Glasses працюють лише під певним кутом. Якщо перевернути їх на 90º, то вони вже не зможуть допомогти. Також не всі екрани, зокрема дисплеї смартфонів, можна «вимкнути». Розробники хочуть це виправити у майбутніх моделях.

На Kickstarter диво-окуляри зібрали 103 тис. $ за мінімальної потреби у 25 тис. $.

Коштують IRL Glasses 49$.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти