Не секрет, що світові виробники вдало підхоплюють тренд електрифікації власних лінійок та переводять найпопулярніші моделі на гібридні двигуни. Так, компанія Smart уже відмовилась від виробництва автомобілів із ДВС, і до 2020 року обіцяє стати повністю електромобільним брендом.

Про Tesla, як про виробника, можна багато сперечатись, але факт залишається фактом: компанія першою створила повноцінний ринок електрокарів. І відтоді як бюджетні марки Renault та Opel, так і марки преміум-класу Audi та Mercedes Benz —  намагаються захопити цей ринок у всіх сегментах, від маленьких сітікарів до масивних кросоверів.

Цього року було анонсовано Mission E — футуристичний концепт електромобіля від німців із Porsche. Трохи згодом туман над цією новиною розвіявся, і компанія офіційно заявила, що їхній перший повноцінний електрокар отримає назву Taycan, і це не просто так. 

Салон Porsche Taycan

Як і Lamborghini, Porsche ретельно обмірковує кожну нову назву (Cayenne —  палючий перець; Cayman — крокодил; Macan — тигр), і Taycan — не виняток. 

Геральдика логотипа Porsche схожа на Ferrari — вони обоє обіграють коней і кінські сили. І якщо літери «ay» зустрічаються у Porsche досить часто (Cayman, Cayenne), то перша літера «Т» раніше не зустрічалась. Перший склад назви «Tay» з тюркської мови перекладається як «молодий спритний кінь». Другий склад (як і у Macan) тюркською означає «дух» або «душа». Отже, повна назва перекладається як «життєрадісний молодий жеребець».

Досить цікаво спостерігати, як автокомпанії виробляють не лише потужні, але й комфортні та якісні електромобілі. До 2022 року Porsche інвестує понад 6 млрд євро у власні електрокари, з яких 500 млн — у Taycan.

Наш новий електрокар потужний і спритний; це машина, яка не боїться великих дистанцій та є втіленням справжньої свободи.

Олівер Блум, CEO Porsche

Роз’єм для зарядки

І справді, перевершити характеристики електричного жеребця буде досить важко, бо потужність його електродвигуна становить майже 600 к.с., і зрівнятися вона зможе хіба з BMW i4 або Tesla Model S. На одному заряді Taycan зможе проїхати більш ніж 500 км — вчетверо більше, ніж звичайний Nissan Leaf.

Завдяки швидкісній зарядці supercharge за чотири хвилини можна буде зарядити автомобіль на 100 км ходу. Від нуля до сотні він розженеться менш ніж за 3,5 секунди, себто швидше, аніж ви прочитаєте це речення.

Porsche Taycan — один із найбільших роботодавців в історії бренду, він створив понад 1200 робочих місць.

Шпигунське фото Taycan

На додачу ще 300 робочих місць створить новий завод в Цюфенґаузені, зведення якого сьогодні затвердила наглядова рада Porsche AG.
Завдяки гнучкості універсальної конструкції Porsche стане першим автовиробником, який буде використовувати безпілотні транспортні системи у безперервному виробничому процесі.

Альбрехт Реймолд, головний логіст Porsche

До речі, паралельно з великою кампанією постійного дистанційного навчання персоналу і робітників, Porsche запустила «Porsche Production 4.0» — впровадження інновацій у виробництво та менеджмент. 

Але реальних прототипів Taycan наразі лише одиниці, і точних цифр німці не називають. Кажуть лише, що попередні версії зібрані руками 40 спеціалістів, а 21 камуфльований екземпляр уже відправили у західну частину Південної Африки для тестувань.

За планами компанії, Taycan мають випустити у кількості 20 тис. автівок, а їхня ціна, за чутками з німецької преси, стартуватиме з 86 тис. доларів.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Renewable energy sources Bachelor. Ukrainian Catholic University Assistant. Writing about solar panels, EV's and ecology.

Коменти