Ноттінгемський університет та стартап Air Race E уклали угоду про спільну розробку електричного літака для спортивних змагань. Планується електрифікувати спортивний літак, який вже брав участь у повітряних гонках Air Race 1. В рамках проекту працівники університету встановлять акумуляторну батарею, електричний мотор з повітряним гвинтом та систему керування.

Співпраця Air Race E та університету Ноттінгему, безсумнівно, має величезний вплив на розвиток електричної авіації

— зазначив виконавчий директор Air Race Events Джефф Залтман

Перші змагання на електричних літаках намічено на 2020 рік. В них візьмуть участь вісім літаків, які на швидкості 400 кілометрів на годину літатимуть повітряною трасою у формі невеликого кільця. Довжина від повороту до повороту складатиме лише 1,5 кілометри.

«Експериментальні» літаки Formula Air Race поки що єдині у світі, розроблені спеціально для змагань.

Однак електрична авіація швидко розвивається: попит на швидкість та продуктивність екологічно чистих та технологічних електродвигунів забезпечують умови суворої конкуренції.

Саме тому електричну авіацію ще називають авіацією третього покоління.

Ми вже писали, що в Шотландії планують з 2021 року запустити комерційні польоти між островами на електричних літаках. Такий проект розвиває авіакомпанія Loganair. А у квітні 2018 року в США пройшли випробування учбового електричного літака Sun Flyer 2 компанії Bye Aerospace. Таким чином, електрична авіація розвивається у різноманітних напрямках, але поки що такі апарати не можуть пересуватися на великі відстані.

У 2017 році закінчив історичний факультет, але знайшов себе у медіа - здобуваю освіту журналіста у ХНУ ім. В. Н. Каразіна. Цікавлюся технологіями, медіа, економікою та політикою.

Коменти