Батарея — це перевага електрокара, і водночас його ахіллесова п’ята. Навіть не через ємність, а через відсутність інфраструктури, тобто достатньої кількості зарядних станцій. Власне розв’язання цієї проблеми презентували Kia та Hyundai — сонячні панелі на дахах або капотах авто.
Таку додаткову систему живлення матимуть не лише електрокари та гібриди, а й машини з ДВЗ. Останнім енергія знадобиться для роботи електроніки. Загалом корейці мають на меті кілька завдань: збільшити час перебування ТЗ в дорозі, заощадити паливо, а також зменшити викиди CO2.
У майбутньому в наших машинах буде безліч технологій, що генерують енергію. Дах із сонячними панелями — перша з них. І саме її вдале застосування стане революційним — автомобілі нарешті почнуть активно виробляти енергію, замість того, аби лише споживати її
Чонг-Гіл Пак — виконавчий віце-президент відділу технічного проектування Hyundai Motor Group
Буде три покоління сонячних панелей, і окремі — для кожного виду транспорту. Наприклад, для гібридів їх робитимуть з кремнієвих модулів, інтегрованих у звичайний дах. Наступні системи будуть вже прозорими.
Панелі першого покоління для гібридів зможуть генерувати 30-60% заряду акумулятора протягом дня. Теоретично, елементи потужністю 100 Вт вироблятимуть 100 Вт/год, та це буде залежати від погодних умов та інших факторів довкілля.
Моделі Hyundai та Kia Motors із сонячними панелями першого покоління мають з’явитися вже 2019 року.
Завжди дивувало, чому цього не роблять, це ж значно підвищить мобільність при мінімумі витрат.