Багаторічний стандарт автопромисловості — машини з ДВЗ — рано чи пізно, але все ж таки приєднаються до своїх попередників: парових авто і возів та карет, що припадають пилом у музеях. Саме тому кожна компанія шукає новий еталон у галузі автовиробництва. Одна з них, німецька Mercedes-Benz, днями презентувала перший у світі водневий електрокар GLC F-CELL.

Це позашляховик, що працює як на електриці, так і на чистому водні, і не забруднює повітря — кількість викидів CO₂ дорівнює нулю.

На борту авто є два баки з вуглецевого волокна, що загалом вміщають 4,4 кг водню. Заповнити їх вщерть можна за 3 хв. Споживання становить десь 1 кг водню на 100 км, а отже, повний бак дозволяє проїхати 430 км. Це у режимі F-CELL, тобто водневому, коли заряд батареї підтримується енергією від паливного елемента. Загалом розробники пропонують переходити у цей режим під час тривалих подорожей.

Режим BATTERY підійде для руху містом.

У режимі HYBRID електродвигун отримує енергію з обох джерел. Пікові навантаження бере на себе батарея, а тривалі поїздки відбуваються на водні.

Максимальна швидкість авто становить 160 км/год.

У компанії зазначають, що водневі заправки лише починають з’являтися, тому поки що GLC F-CELL продаватимуть у тих містах, що сяк-так мають необхідну інфраструктуру. Це Штутгарт, Дюссельдорф, Берлін, Гамбург, Франкфурт, Мюнхен та Кельн.

Водночас Mercedes-Benz разом із H2 Mobility Daimler планує збільшити кількість водневих заправок із 50 до 100 до кінця 2019 року. План максимум — 400 станцій. Окрім цього, аналогічні інфраструктурні проекти німці просувають в інших містах Європи, США та Японії.

Зазначається, що поки клієнти Mercedes-Benz зможуть лише орендувати водневий електрокар. Типовий договір передбачає технічне обслуговування, ремонт та повний гарантійний пакет.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти