До 2021 року Amazon хоче відкрити 3 тис. Amazon Go — крамниць без кас та продавців. І донедавна ця компанія була чи не єдиною, хто робив конкретні кроки у цьому напрямку. Та виявилося, що в Amazon є конкурент — стартап із Тель-Авіва Trigo Vision. Днями він об’єднався з найбільшою в Ізраїлі мережею супермаркетів Shufersal, аби досягти тієї ж мети — створити автоматизовані магазини. Але за куди менші гроші, ніж їхні візаві.
Trigo Vision — компанія колишніх працівників Google, Amazon та Apple. Вони розробили систему, схожу на Amazon Go, що також використовує камери спостереження за клієнтами.
Щомісяця Shufersal платитиме Trigo Vision абонентську плату за RGB-камери високої якості та програмне забезпечення з машинним навчанням, а також за місце на хмарному сервісі для збереження даних.
Ми вважаємо, що наша співпраця з Trigo змінить та значно спростить шопінг. Задовольнити клієнта — наш пріоритет, і технології відіграють у цьому процесі дуже важливу роль.
Ітзік Аберкохен — виконавчий директор Shufersal
За словами Майкла Габая, співзасновника Trigo Vision, система працюватиме у магазинах площею від 14 м² до 740 м². Вона здатна відстежити дії майже необмеженої кількості людей.
Товари, які покупець бере з полиці, система ідентифікує і додає до віртуального кошика. А після автоматичного списання грошей всі платежі та квитанції зберігатимуться у спеціальному додатку. Ця інформація стане у пригоді, якщо, наприклад, з рахунку знімуть гроші за товар, який клієнт насправді не купував. Такі питання вирішуватимуться із представниками конкретного магазина.
Щодо особистої інформації, Габай запевнив, що система Trigo відповідає Загальним правилам захисту даних (GDPR), а також закону ЄС про захист даних і конфіденційності.
Shufersal планує відкрити 272 крамниці без кас та продавців. Переобладнання однієї торгової точки коштуватиме від 20 до 30 тис. $. Для порівняння — в кожний Amazon Go вкладатимуть 1 млн $.
“з’явиться запровадять” може таки треба спочатку визначитися з заголовком перед публікацією?