Коли лунає словосполучення «транспорт Індії», перші асоціації, що спадають на думку — переповнені автобуси та поїзди з пасажирами навіть на даху. Так, це дико. З іншого боку, державна компанія Indian Railways планує побудувати парк сонячних електростанцій, щоб розв’язати проблему окупності перевезень. І певні кроки у цьому напрямі вже зроблено.

Річ у тім, що на кожні 100 рупій (1,39 $), зароблених індійською залізницею, припадає 111 рупій (1,54 $) збитку.

За планом, компанія використає вільні ділянки землі, щоб звести там СЕС загальною потужністю 30 ГВт. На першому етапі сонячні електростанції генеруватимуть 10 ГВт, що дозволить заощадити до 4,1 млрд $ на рік.

Сонячні панелі встановлять уздовж колій та на вільній території, яка належить Indian Railways.  

Мова йде про 51 тис. га. Вартість реалізації проекту наразі невідома.

Раніше Індія вже планувала збільшити свої потужності у галузі відновлювальних джерел енергії. Та апетити були скромнішими — 1 ГВт СЕС та 200 МВт ВЕС до 2020 року.

Також у попередній стратегії зазначалося, що 500 МВт сонячної енергії отримуватимуть за допомогою панелей, встановлених на дахах усіх 8 тис. залізничних станцій Індії.

Станція Гувахаті, Індія

У травні 2018 року стало відомо, що залізнична станція Гувахаті в столиці штату Ассам повністю перейшла на сонячну енергію. Щодня вона обслуговує майже 20 тис. пасажирів. Панелі потужністю 700 кВт розмістили на даху будівлі. Вони мали живити власне станцію, Північно-східну прикордонну залізницю, автобусний парк та будівлі, розташовані біля станції. Очікувана економія — 100 тис. $ на рік.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти