Коли лунає словосполучення «транспорт Індії», перші асоціації, що спадають на думку — переповнені автобуси та поїзди з пасажирами навіть на даху. Так, це дико. З іншого боку, державна компанія Indian Railways планує побудувати парк сонячних електростанцій, щоб розв’язати проблему окупності перевезень. І певні кроки у цьому напрямі вже зроблено.
Річ у тім, що на кожні 100 рупій (1,39 $), зароблених індійською залізницею, припадає 111 рупій (1,54 $) збитку.
За планом, компанія використає вільні ділянки землі, щоб звести там СЕС загальною потужністю 30 ГВт. На першому етапі сонячні електростанції генеруватимуть 10 ГВт, що дозволить заощадити до 4,1 млрд $ на рік.
Мова йде про 51 тис. га. Вартість реалізації проекту наразі невідома.
Раніше Індія вже планувала збільшити свої потужності у галузі відновлювальних джерел енергії. Та апетити були скромнішими — 1 ГВт СЕС та 200 МВт ВЕС до 2020 року.
Також у попередній стратегії зазначалося, що 500 МВт сонячної енергії отримуватимуть за допомогою панелей, встановлених на дахах усіх 8 тис. залізничних станцій Індії.

Станція Гувахаті, Індія
У травні 2018 року стало відомо, що залізнична станція Гувахаті в столиці штату Ассам повністю перейшла на сонячну енергію. Щодня вона обслуговує майже 20 тис. пасажирів. Панелі потужністю 700 кВт розмістили на даху будівлі. Вони мали живити власне станцію, Північно-східну прикордонну залізницю, автобусний парк та будівлі, розташовані біля станції. Очікувана економія — 100 тис. $ на рік.