Компактність, мобільність, безпека, зокрема екологічна, — здається, швейцарські інженери взяли всі ці слова, склали їх докупи й отримали Microlino — двомісний електрокар з одними дверцятами (на них кріпиться і лобове скло, і кермо). Та днями стало відомо, що права на виробництво цього малюка придбав німецький виробник спортивних автомобілів Artega…

Насправді Microlino — це римейк BMW Isetta, що відчинявся так само, але з присмаком сучасних технологій.

BMW Isetta; роки виробництва — 1955-1957

Це не машина. Це майбутнє міської мобільності, що поєднує практичність мотоцикла з комфортом автомобіля. Для виробництва та використання потрібна приблизно третина тієї енергії, яку споживає звичайний автомобіль, і на одному паркувальному місці можна розмістити три Microlino!

Прес-служба Microlino Mobility SystemsСайт

Довжина кузова — 2,4 м. Орієнтовна вага — 450 кг (без урахування батареї й двох пасажирів). Максимальна швидкість електрокара — 90 км/год. На вибір доступні два варіанти батарей: на 8 кВт/год із запасом ходу 125 км та на 14,4 кВт/год — 200 км.

Збирати Microlino будуть у німецькому місті Дельбрюк. Artega інвестує у виробництво близько 3 млн €, аби щороку, починаючи з січня 2019-го, випускати 8 тис. електрокарів. З вересня 2018-го компанія вже отримала багато замовлень, але перші машини вирушать до Швейцарії лише навесні. А вже потім Artega забезпечить ринок Німеччини.

Microlino коштує 12 тис. €, що вдвічі дешевше, ніж Smart.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти