Компактність, мобільність, безпека, зокрема екологічна, — здається, швейцарські інженери взяли всі ці слова, склали їх докупи й отримали Microlino — двомісний електрокар з одними дверцятами (на них кріпиться і лобове скло, і кермо). Та днями стало відомо, що права на виробництво цього малюка придбав німецький виробник спортивних автомобілів Artega…
Насправді Microlino — це римейк BMW Isetta, що відчинявся так само, але з присмаком сучасних технологій.

BMW Isetta; роки виробництва — 1955-1957
Це не машина. Це майбутнє міської мобільності, що поєднує практичність мотоцикла з комфортом автомобіля. Для виробництва та використання потрібна приблизно третина тієї енергії, яку споживає звичайний автомобіль, і на одному паркувальному місці можна розмістити три Microlino!
Прес-служба Microlino Mobility SystemsСайт
Довжина кузова — 2,4 м. Орієнтовна вага — 450 кг (без урахування батареї й двох пасажирів). Максимальна швидкість електрокара — 90 км/год. На вибір доступні два варіанти батарей: на 8 кВт/год із запасом ходу 125 км та на 14,4 кВт/год — 200 км.
Збирати Microlino будуть у німецькому місті Дельбрюк. Artega інвестує у виробництво близько 3 млн €, аби щороку, починаючи з січня 2019-го, випускати 8 тис. електрокарів. З вересня 2018-го компанія вже отримала багато замовлень, але перші машини вирушать до Швейцарії лише навесні. А вже потім Artega забезпечить ринок Німеччини.
Microlino коштує 12 тис. €, що вдвічі дешевше, ніж Smart.