Ілон Маск aka Тоні Старк нашої реальності нещодавно представив усьому світові тунель The Boring Company (що називається Loop) — він, за задумом мільярдера, має позбавити нас заторів.

Якщо згадати раніше презентовану візуалізацію, то все мало вельми футуристичний вигляд (у найкращому сенсі цього слова):

Автомобіль заїжджає на спеціальну платформу, яка спускається в тунель. Ця ж платформа з автомобілем на борту розганяється до 200 км/год і ось ви без затримок опиняєтеся на іншому кінці міста.

Проте, як виявилось на презентації, робочий концепт змінився з платформи на ось це:

Це — додаткові колеса, що будуть ставитися на будь-який автономний електрокар (про інші типи авто на презентації не згадували) і допомагатимуть йому під час швидкісного пересування тунелем. На виїзді з тунелю колеса можна заховати під дно автомобіля.

Про механізм висування додаткових коліщаток, до речі, теж не розповіли. Наразі ми не знаємо, буде це кнопка в салоні, автоматичне висування або щось ще.

Тож у технічному плані Маск не розповів нам нічого, лише замінив таємничі платформи на таємничі коліщата.

Перейдімо до тунелю

Коли ви презентуєте отвір у землі, замало просто показати на нього і сказати: «Ось це отвір, можете ним пройтися». Якщо ви презентуєте отвір, що, за вашими словами, змінить спосіб пересування — він має бути довершеним.

Tesla model X у презентованому тунелі

Ми ж побачили просто тунель, що веде від одної підземної станції до іншої. Цей тунель не обладнано високими технологіями, моніторами чи системами безпеки. Цим тунелем навіть некомфортно пересуватися, бо він весь горбистий та нерівний.

Тож тунелем нас також не здивували.

Як щодо планів на майбутнє?

Можливо, презентувати описані вище речі важко з технічної точки зору й на презентації озвучили чіткий план реалізації проекту?

Якби ж! Нам знову не розповіли нічого, окрім концепту (який постійно змінюється) і абстрактних планів впровадження ініціативи в реальність.

Що ж у сухому залишку?

Нам не розповіли нічого, чого б ми не знали. Плани «нудної» компанії не раз змінювались і ми не отримали жодного підтвердження, що цього не трапиться знову. Нам не дали можливості побачити та протестувати завершений швидкісний тунель.

Ми не отримали нічого, окрім здійнятої медійної хвилі, зародження нового дискурсу у високих кабінетах США і нашої підігрітої цікавості до самого проекту, компанії та всіх сфер і продуктів, що бодай якось із ними пов’язані.

У сухому залишку лише Ілон Маск може робити презентації майже «ні про що», які потім допомагають змінити світ.

Пишу про космос, мистецтво і технології так, щоб це було варто читати. Ведучий та сценарист Tokar.Review.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти
Роман

Нудної? Не згідний. Нудна компанія це ВР.

Костянтин Котов

Компанія має жартівливу назву “нудної”, оскільки її оригінальна назва “boring” має також значення “нудно”. Про що неодноразово жартували і самі представники компанії.)