У серпні 2018 року світ побачив найпершу яхту на сонячних батареях Solar Impact довжиною 23,9 м. Донедавна її можна було вважати найбільшим судном із такою технологією. Та австрійській компанії Silent Yachts вдалося побити цей рекорд на цілих… 5 мм. Зустрічайте яхту Silent 79, що також працює на енергії Сонця.

Судно має два електродвигуни (50 кВт кожний для версії яхти «Cruiser»; 250 кВт — для версії «E-Power»). Максимальна швидкість — 20 вузлів (37 км/год). Компанія має ще дві моделі: Silent 55 (16,7 м) та Silent 64 (19,5 м). Та саме Silent 79 називають найшвидшою яхтою у цій лінійці.

За день човен може пройти до 100 миль (160 км). Усе завдяки 70 сонячним панелям, пікова потужність яких становить 25 кВт.

За човнами на сонячній енергії — майбутнє, тому я відразу ж погодився працювати над цим проектом. Моїм завданням, як дизайнера, було виділити якомога більше поверхні для сонячних батарей, водночас зберігаючи загальний баланс форми. На мою думку, зі Silent 79 нам це вдалося.

Марко Казалі — італійський дизайнер

На кормі є лаунж-бар. На носі — дивани з подушками для відпочинку, де можна позагоряти. На головній палубі шириною 10,9 м є камбуз, вітальня та їдальня. На нижній палубі — 4-6 кают, зокрема, для капітана, плюс 2 каюти для екіпажу. Кожна — двомісна або має подвійні спальні місця. У кожному санвузлі є душ.

Оскільки машинного відділення фактично немає, бо яхта працює на сонячній енергії, на SILENT 79 достатньо місця для амфібії та гірокоптера. Наразі три яхти Silent 79 збирають в Італії, дві з них уже продані. Перший спуск на воду заплановано на 2020 рік.

Базова комплектація Silent 55 коштує 1,3 млн €, Silent 64 — 1,9 млн €, Silent 79 — 3,4 млн €.

↑ Тисни «Лайк», щоб читати нас у Фейсбуці

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти