Хоч це звучить, як з кібер-панк майбутнього, але стартап StartRocket заявив, що хоче показувати гігантські рекламні оголошення в нічному небі.

За словами Влада Ситнікова, керівника проекту, таке «освоєння» нічного неба є черговим логічним кроком у рекламі:

Нами керують бренди та події. Coca-Cola, брекзит, Мерседес, SpaceX, Supreme та Мексиканська стіна. Економіка  це серцево-судинна система нашого суспільства, а розваги й реклама містяться в самісінькому його серці.

Керівник StartRocket

StartRocket планує запустити перший рекламний «дисплей» 2020 року. Він розгорнеться на висоті від 400 до 500 кілометрів і, за обіцянками компанії, буде демонструвати інформацію лише 6 хвилин за раз.

Адвокати, що спеціалізуються в галузі космічного та супутникового права, заявляють, що навіть якщо проект технічно можливий StartRocket стикнеться з регуляторними перешкодами у всьому світі.

Тож шлях компанії до повномасштабного розгортання своєї діяльності буде непростим. Це ми ще не згадували про громадськість, яка буде тиснути на владу та регуляторів, вимагаючи заборонити такий тип реклами.

Проте інший член команди, Олексій Скорупський, відкидає такий розвиток сценарію:

Комерціалізація космосу неминуча. Спершу, коли з’явилося телебачення, реклама теж була спірним питанням

Також компанія пропонує демонстраційне відео нової технології:

 

Особисто нам не хочеться, щоб нічне небо перетворилось на телебачення з купою реклами. Ми настільки не любимо нахабну рекламу, що навіть прибрали її зі свого сайту й далі існуємо лише завдяки вашій підтримці.

Не знаєте, як нас підтримати? Ми детально все розповіли тут.

Пишу про космос, мистецтво і технології так, щоб це було варто читати. Ведучий та сценарист Tokar.Review.

Коменти