«Перш ніж навчитися літати, треба навчитися ходити», — можливо, саме так міркували інженери Hyundai, коли розробляли концепт авто — ні, не з антигравітаційним двигуном, і не з коптерами, а з… ногами. Назвали машину Elevate. Вона має стати в пригоді під час рятувальних операцій. Диво-концепт, над яким компанія працює вже 3 роки, презентували на міжнародній виставці CES 2019.

За словами інженерів, Elevate — це перший транспортний засіб, що об’єднає технології виробництва електромобілів та робототехніки. Це дозволить йому діставатися таких важкодоступних місцин, про які найкращі позашляховики можуть лише мріяти.

Після цунамі або землетрусів робота рятувальних машин закінчується там, де починаються завали, і решту шляху рятівники мусять долати пішки. Ось саме цю проблему і має вирішити Elevate. Спочатку ви дісталися до місця НП, а потім пройшли машиною через уламки.

Джон Су — віце-президент та голова Hyundai CRADLE

Але рятувальні операції — не єдина галузь, де може знадобитися авто з ногами. Ще, як варіант, є догляд за людьми з обмеженими можливостями. Наприклад, Elevate може впритул підійти до вхідних дверей будинку, порівнявшись з ґанком, і пасажиру на візку залишиться тільки вкотитися до авто.

Насправді можливості безмежні.

Робоноги Elevate мають п’ять режимів пересування, які копіюють ходу ссавців та рептилій. Завдяки цьому авто може рухатися в будь-якому напрямку, а також переступити через 1,5-метрову прірву та піднятися вертикальною поверхнею.

У складеному варіанті авто майже нічим не відрізняється від інших машин на трасі.

Завдяки Elevate ми переосмислимо наше уявлення про свободу транспортних засобів. Наприклад, авто, що застрягло у снігах за 3 метри від дороги, зможе самостійно вибратися з пастки, повернутися на шосе і у такий спосіб врятувати пасажирів. Це майбутнє.

Девід Байрон — менеджер із дизайну Sundberg-Ferar

Коли буде презентовано повноцінний прототип, не повідомляється. Та на виставку компанія приїхала ось з таким «малюком», який наживо демонструє принципи роботи Elevate.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти