2015 року в японському місті Сасебо, на території розважального парку Huis Ten Bosch відкрився готель Henn-na Hotel (в перекладі «Дивний готель»).
Головною туристичною принадою готелю стало повсюдне використання роботів: під час реєстрації вас зустрічав робот-велоцираптор, у номері готелю завжди був робот-асистент Churi-chan. Доставлянням багажу, прибиранням і багатьма іншими аспектами готельної справи також опікувались роботи.

Процес реєстрації в Henn-na Hotel
Проте нещодавно стало відомо, що готель звільняє приблизно половину своїх роботів (всього в штаті було 243 різноманітні помічники).
Парк працівників не оновлювали з 2015 року, тож роботизовані консьєржі та асистенти справлялись із запитами гостей гірше, ніж Siri чи Google Assistant. А механізований носильник успішно доставляв багаж лише у 24 випадках зі 100.
І коли питання оновлення парку стало руба, виявилося, що дешевше найняти людей, аніж купити нових роботів.
Тож, якщо ви ведете рахунок протистояння роботів і людей — можете поставити нашому біологічному виду +1 у сфері послуг.