Не минуло й 4 років (насправді, минуло), як Harley-Davidson презентувала прототип свого першого електробайка LiveWire. Торік він ніби вже був готовий до серійного виробництва, але старту продажів чи бодай його технічних характеристик ми не дочекалися. Та на початку 2019 року інтрига нарешті розвіялася — придбати «е-харлей» можна буде вже восени!

Коштуватиме він дещо дорожче від своїх електричних побратимів, а саме — від 29,7 тис. $. Для порівняння, компанія Zero, яку позаочі називають «Tesla у світі мотоциклів», продає свого екологічно безпечного «коня» Zero S за ціною від 10,9 тис. $, більш витривалого Zero SR — від 16,4 тис. $. З одного боку, Harley-Davidson — це бренд, що має 116-літню історію. З іншого — на фірмовій емблемі можна заощадити майже 20 тис. $, обравши е-байк іншого виробника.

Щодо технічних характеристик — LiveWire розганяється до 100 км на годину менш ніж за 3,5 с. Оскільки мотоцикл має електричне живлення, йому не потрібне зчеплення і перемикання передач, а тому новачкам буде набагато легше впоратися з ним, аніж із його ДВЗ-попередниками. На одній зарядці можна буде проїхати 177 км.

Прототип мав скромніші показники. 

До 100 км/год він розганявся за 4 с, а без підзарядки міг здолати лишень 88 км, до того ж в «економ-режимі».

LiveWire оснащений системою HD Connect, яка збирає дані про роботу байка (заряд акумулятора, інформацію про обслуговування) та через спеціальний додаток сповіщає власника.

Окрім цього, розробники пропонують «новий фірмовий звук Harley-Davidson», бо, як відомо, мотоцикли цієї компанії насамперед цінуються за їхнє ревіння. Проблема в тім, що електродвигуни — безшумні. Тому е-байки лише можуть імітувати звуки. Та чи сподобається така «мелодія» поціновувачам? Про це дізнаємося незабаром — продажі стартують восени, і невдовзі компанія почне приймати попередні замовлення.

Закінчив журфак у славному місті Запоріжжя. Сім років працював за фахом у місцевих газетах. 2013 року переїхав до не менш славетного міста Лева. Але це була не єдина зміна у житті – з того часу Інтернет став мені і за редакцію, і за газетні шпальти

Коменти