Ні для кого не секрет, що геймінг перестав бути просто розвагою, адже існують великі ігрові організації, які проводять турніри, роздають свої нагороди та змагаються за авторитет і прихильність багатомільйонної аудиторії.

Зазвичай турніри з кіберспорту проходили між учасниками-геймерами під пильним поглядом тисяч вболівальників. Проте тепер кіберспорт виходить на новий рівень.

Річ у тім, що обладнання професійних кіберспортсменів уже зовсім не поступається своєю якістю та ефективністю реальному обладнанню, яке використовується в реальному світі.

Саме тому 19 січня 23-річний Енцо Боніто — геймер, що ніколи не сідав за кермо справжнього боліда, зміг обігнати професійного пілота Формули-1 (зараз – учасника Формули-Е) із дев’ятирічним досвідом Лукаса ді Грассі на справжньому треку.

Не вірите? Та навіть в офіційному твіттері Формули-1 опублікували цю новину:

Щороку Перегони Чемпіонів підбирали найкращих водіїв з усіх видів автоспортивних дисциплін. А торік у них дозволили брати участь і кіберпілотам також. Але ніхто й уявити не міг, що людина, яка вперше виїхала на трек, зможе пройти весь шлях професійного перегонника на турнірі та обігнати навіть іменитих водіїв.

Насправді «змішування» реального спорту та кіберспорту почалося раніше. Адже відомі випадки, коли професійні пілоти змінювали крісла своїх авто на геймерські та починали кар’єру вже як віртуальні водії.

Але тепер, коли стався перший серйозний прецедент із перемогою геймера, інші види спорту також можуть оголошувати своєрідні змагання реальних спортсменів із віртуальними чемпіонами.

І буде дуже цікаво, якщо така тенденція дійде, наприклад, до боксу.

Пишу про космос, мистецтво і технології так, щоб це було варто читати. Ведучий та сценарист Tokar.Review.

Підтримайте Токар
50 грн.

10% середньостатистичної статті,
або ж пів дня роботи нашого сервера

Підтримати
Ось вона, нагода стати причетним до розвитку незалежних медіа!
Коменти