Сучасний світ намагається повсякчас знаходити способи покращення життя всіх на планеті. Якщо йдеться про продукти, то провідні країни вже давно переорієнтовуються на потреби клієнта, а не на вироблену продукцію.
Тобто якщо товар — 💩, інвестиції у маркетинг чи виробничі потужності навряд чи будуть доцільними. Продукт ризикує стати 💩, якщо не буде розв’язувати проблеми клієнта, а лише застрягне в його пам’яті.
Електромобільна індустрія оговталась від успіху Tesla та почала гру в умовах вільного ринку: виробники змагаються не лише за ємність акумулятора, але й за комфорт, зручність та простоту.

Рендер Honda Urban EV
Як результат — на початку березня в Женеві японці презентують найочікуваніший електрокар року Honda Urban EV. Його технічні характеристики приховували від самого анонсу, уже кілька років.
Прототип, що презентували 2017-го, вже тоді вразив автентичністю та ретрошармом. Це щось середнє між Volkswagen Beetle та Mini Cooper, і він передає естетику автопрому ХХ століття завдяки формі.

Сенсорна панель з трьох модулів
Супроводжувати такий атмосферний електрокар на абсолютно новій платформі буде мінімалістичний салон у найкращих традиціях 70-х років. Оббивку з сірого текстилю доповнять дерев’яні елементи інтер’єру, а замість задніх сидінь Urban EV облаштований чотиримісним диванчиком.
Одним із ласих шматочків є панель приладів, максимально орієнтована на потреби водія: навігація, персональний голосовий помічник, повна синхронізація зі смартфоном та велика інфографіка стану механізмів і заряду електрокара. Музику можна буде слухати не тільки через Bluetooth і USB, а навіть через HDMI-порт.

Концепт салону
Електрокар також не матиме бокових дзеркал, замість них у двері вмонтовані два бічні монітори, під’єднані до камер заднього виду. Футуризм та мінімалізм помітні в усіх елементах електромобіля: від рублених і монолітних форм панелі до дизайну кнопок і дефлекторів.
Для зручності водія майже усі кнопки розташовано на кермі, а для всього іншого є сенсорний екран. Японці з інтер’єру прибрали все зайве. Також у пригоді стане віртуальний консьєрж (або персональний помічник), що розпізнаватиме емоції водія та надаватиме рекомендації щодо керування.
Сам електромобіль Honda Urban EV буде представлений в межах стратегії Electric Vision, яка передбачає не лише електрифікацію лінійки Honda, але й розвиток зарядної інфраструктури та популяризацію водневого транспорту.
Крім затишного і комфортного малюка від Honda, Женевський автосалон уже за кілька тижнів утішить нас новим Audi Q4, електрокросовером Skoda Vision iV та Skoda Kamiq.